!doctype html> Wsparcie techniczne - ids.com.pl

Wsparcie

Jakie masz opcje?

Wsparcie techniczne i merytoryczne

Oferowane przez nas wsparcie techniczne i merytoryczne oraz aktualizacje oprogramowania pozwalają na maksymalne wykorzystanie możliwości naszych rozwiązań informatycznych. Wiedza oraz umiejętności naszych specjalistów pozwalają na skuteczne rozwiązanie zapytań.

 

W swojej ofercie posiadamy kilka form wsparcia i aktualizacji oprogramowania:

Zakup jednorazowych aktualizacji

Wsparcie bez stałej miesięcznej opłaty, ale również bez stałej opieki i gwarancji, że posiadane oprogramowanie jest zgodne z obowiązującym stanem prawnym.

Abonament kwartalny

Zawiera aktualizacje oprogramowania związane z dostosowaniem do aktualnie obowiązujących przepisów oraz wsparcie w zakresie merytorycznych i technicznych kwestii obsługi systemu poprzez usługę telefoniczną help-desk lub zdalną za pomocą aplikacji TeamViewer.

Abonament miesięczny

Zawiera aktualizacje oprogramowania związane z dostosowaniem do aktualnie obowiązujących przepisów oraz wsparcie w zakresie merytorycznych i technicznych kwestii obsługi systemu poprzez usługę telefoniczną help-desk lub zdalną za pomocą aplikacji TeamViewer, a dodatkowo stały nadzór nad zainstalowanymi aplikacjami, rozwiązywanie bieżących problemów oraz przygotowywanie dodatkowych funkcjonalności.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami. Pomożemy dobrać odpowiednie moduły oprogramowania. Doradzimy, jak najlepiej je wykorzystać i zintegrować z aktualnie posiadanymi systemami.

Kontakt
section9

Zaufali nam